دوربین داخل دهانی Handy

معرفی اجمالی محصول

• با کیفیت عالی

ناموجود

19 People watching this product now!

معرفی محصول

دوربین داخل دهانی Handy

دوربین داخل دهانی Handy :

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارائه خدماتی برتر، همگام بودن با دندانپزشکی دیجیتال و توجه به نوع خدماتی که ارئه می دهید یکی از رموز موفقیت و داشتن مراجعین ثابت و جدید برای شما می باشد.

دوربین داخل دهانی یک هندپیس مفید دندانپزشکی می باشد که در زیر به چند دلیل ساده اما مهم برای لزوم وجود آن را هر مطب دندانپزشکی اشاره می کنم.

? آشنایی با دوربین های داخل دهانی:

در واقع دوربین داخل دهانی نمونه‌ای از هندپیس‌ دندانپزشکی به شمار می آید و در بسیاری از فرآیندهای جراحی دندان کاربرد داشته و بازگوکننده وضعیت محیط داخل دهانی و به خصوص دندان ها در انجام پروسه جراحی است.

همانند سایر دوربین های دیجیتال معمولی که یک حافظه جانبی (Flash Memory) دارند، این دوربین ها نیز قابلیت ذخیره سازی عکس های گرفته شده در قالب های متداول را (همانند JPEG و …) البته با حافظـه محدود (بسته به حجم Memory Flash) را دارند.

بدین ترتیب احتمال استفاده از این گونه تصاویر در انواع نرم افزارهای محیط کار دندانپزشکی وجود داشته و قابل پیوست به پرونده الکترونیک بیمار است. دسترسی به این تصاویر در مراجعات بعدی به پرونده بیمار بسیار آسان بوده و امکان هیچ گونه عدم ناسازگاری در نمایش مجدد تصاویر وجود ندارد و همانند سایر دوربین‌ها، امکان متمرکز شدن و زوم نمودن برروی یک محل خاص (Focus) با دقت بالا وجود دارد.

✅ مزایای دوربین های داخل دهانی:

▪️ ارائه تصاویری باکیفیت
▪️ ابعاد و وزن دوربین
▪️ رنگ و رزلوشن مطلوب تصویر
▪️ امکان کنترل نور LED
▪️ قدرت لنز
▪️ پشتیبانی از قالب های متداول تصاویر
▪️ امکان کنترل لرزش های احتمالی
▪️ قابلیت اتصال به کامپیوتر
▪️ قابلیت برقراری ارتباطات بی سیم با سایر دستگاه های جانبی
▪️ مقرون به صرفه بودن آن

 

محصولات مشابه با دوربین داخل دهانی Handy :

دوربین داخل دهانی پرتابل با مانیتور روی دوربین

دوربین داخل دهانی با مانیتور بزرگ