میکرو یونیت فیروز دنتال

شناسه محصول: T1025

معرفی اجمالی محصول

• ساخت ایران
•  یکسال گارانتی
• قیمت پایین و آسان در استفاده
• بدون نیاز به برق و لوله کشی آب
• قابل حمل در مکان هایی مانند ارتش و مکان های دور از شهرستان
• قابل استفاده برای توربین و آنگل و پوآر همراه با شیلنگ های پلی رتان (ساخت آمریکا)

 

ناموجود

13 People watching this product now!

معرفی محصول

میکرو یونیت چیست؟

میکرو یونیت دندان‌پزشکی از جمله تجهیزات دندانپزشکی قابل حمل است که می تواند در شرایط و موقعیت های خاص استفاده شود. دستگاه میکرو یونیت و همینطور میکرو یونیت فیروز دنتال در دسته یونیت های پرتابل قرار دارند زیرا هم قابلیت جابه جایی داشته و هم به نسبت یونیت دندانپزشکی حجم کم و ابعاد کوچکتری دارد.

مزایای میکرو یونیت

دستگاه میکرو یونیت به دلیل پرتابل بودن و عدم نیاز به برق، قابلیت حمل داشته، با هر وسیله نقلیه ای قابل جابه جایی می باشد و برای استفاده در مکان دورافتاده بسیار مناسب است.

میکرو یونیت به اندازه یک یونیت کامل ، می تواند تمام نیازهای دندانپزشکان را برآورده سازد.

بسیار کاربردی بوده و به راحتی باز و قابل استفاده است و پس از اتمام کار نیز به آسانی جمع آوری می شود.

تمام استانداردهای لازم برای ساخت تجهیزات دندانپزشکی در میکرویونیت ها رعایت شده است.

با اینکه میکرو یونیت ها در حجم و ابعاد کوچکتری ساخته می شوند اما کارایی و راندمان آنها و عمر مفید قابل توجهی دارند. در نتیجه هیچ کمبودی در هنگام کارکردن با آنها احساس نخواهد شد.

با استفاده از میکرو یونیت ها میتوان تمامی خدمات دندانپزشکی مانند معاینه، کشیدن، جراحی، جرمگیری، ترمیم و … را انجام داد.

امکاناتی که روی میکرو یونیت نصب می شود ، متناسب با نیاز و درخواست دندانپزشک قابل تغییر است.

میکرو یونیت ها مناسب برای چه مکان هایی است؟

دستگاه میکرو یونیت در آموزشگاه ها، دانشگاه ها و کلینیک های دندانپزشکی قابل استفاده است. برای مناطق محروم و دورافتاده، برای سالمندان ، افراد معلول و بیماران خاص که قادر به حرکت نیستند بسیار مناسب و کاربردی است. همچنین میتوان از میکرو یونیت ها در کلینیک های دندانپزشکی استفاده کرد و در مواقع ضروری، زمانی که تجهیزات دندانپزشکی نیاز به تعمیرات دارند از آنها استفاده کرد. دندانپزشکان می توانند با تهیه میکرو یونیت، محیط مطب خود را به محیطی حرفه ای تبدیل کنند.

قابلیت های میکرو یونیت های پرتابل

مدلها و برندهای مختلف میکرو یونیت های پرتابل و قابل حمل می تواند متفاوت باشد؛ اما به طور کلی یک دستگاه میکرو یونیت می تواند دارای این مشخصات و امکانات باشد: مخزن آب 1.5 لیتری ، سرنگ آب و هوای سه جهته، کانکشن هندپیس پنوماتیک که امکان تنظیم آب را دارا می باشد، دارای مخزن خروجی 1.5 لیتری، دارای ساکشن با حجم بالا، دارای کمپرسور هوا، دارای اتصال آب برای جرمگیری، اجزای مقاوم در برابر ضربه، دارای بدنه قابل حمل به همراه پمپ وکیوم و کمپرسور، دارای ایرفوت کنترل، دارای فیوز 6 آمپری و کابل برق، برخورداری از اتصال کویترون و اتصال لایت کیور، دارای شیلنگ های وکیوم و بزاق کش به همراه درب.

وسایل قابل نصب روی میکرو یونیت های پرتابل

روی میکرو یونیت پرتابل می توان کراشوار، توربین هوا، انواع هندپیس ها، مخزن آب، لامپ دندانپزشکی، میکرو موتورها، جعبه ابزار وسایل جراحی، دستگاه تصویربرداری دندان، تخت دندانپزشکی، مانیتور دندانپزشکی و … را نصب کرد.

میکرو یونیت فیروز دنتال

میکرو یونیت فیروز دنتال نیز از آنجا که در حجم و اندازه کوچکتر ساخته شده است، در دسته یونیت های پرتابل قرار می گیرد. دندانپزشک می تواند برخلاف یونیت هایی که قابلیت جابه جایی ندارند از میکرو یونیت فیروزدنتال که قابل حمل و جابه جایی است استفاده کرده و از تمام امکاناتی که روی یونیت های معمول وجود دارد استفاده کند. میکرو یونیت فیروز دنتال بدون نیاز به برق و لوله کشی آب کار خود را انجام می دهد و با اینکه حجم کمی دارد می تواند با آنگل ، توربین و یا پوآر که آن ها هم به راحتی راه اندازی می شوند، بسیار مجهز و کاربردی باشد.

دستگاه میکرو یونیت فیروز دنتال به خاطر پرتابل بودن و عدم نیاز به برق و لوله کشی آب کاملا قابل حمل بوده و برای آنها که در مکان های دورافتاده خدمت رسانی می کنند بسیار مناسب است. میکرو یونیت فیروز دنتال دارای 3 شیلنگ پلی ارتان ساخت آمریکا است که شامل دو اتچمنت دو سوراخ و یک پوآر می باشد. مجهز به گیج فشار بوده و میتوان آن را توسط پدال در نظر گرفته شده نیز کنترل کرد.

میکرو یونیت فیروز دنتال ساخت ایران و با قابلیت جابه جایی آسان (پرتابل) ، با قیمتی اقتصادی و به صرفه و بدون نیاز به برق و لوله کشی آب در اختیار دندانپزشکان قرار می گیرد.

مزایای میکرو یونیت فیروز دنتال

دستگاه میکرو یونیت فیروز دنتال به سبب ویژگی هایی که دارد نسبت به دیگر میکرویونیت ها و برند های مختلف، توانسته بیش ترین خرید و فروش را داشته باشد. از مهمترین ویژگی های این دستگاه این است که دندانپزشک می تواند به سادگی از آن استفاده کند، بدون اینکه نیازی به برق و لوله کشی آب داشته باشد. میکرو یونیت فیروزدنتال به راحتی در مطب دندانپزشکی راه اندازی می شود. به نسبت سایرین و دیگر میکرو یونیت ها قیمت مناسب و با کیفیت بسیار بالایی دارد. به دلیل حجم کم حمل و نقل راحتی دارد. هم چنین دارای پدال، توربین، دو ورودی آب و هوا و ایرموتور می باشد.

معرفی اجمالی میکرو یونیت فیروز دنتال

نام دستگاه :   میکرو یونیت فیروزدنتال

کشور سازنده :  ایران

تابلت :   3 شیلنگه / دو اتچمنت دو سوراخ و یک پوآر / جنس شیلنگ ها : پلی رتان ساخت آمریکا

ورودی آب و هوا :  دارد / 2 عدد

گیج فشار :  دارد

پدال :  دارد

کمپرسور :  ندارد

سایر ویژگی ها :   قابل حمل و نقل بدون نیاز به برق بدون نیاز به لوله کشی آب

قیمت میکرو یونیت فیروز دنتال

همانطور که گفته شد قیمت میکرو یونیت فیروز دنتال از مناسب ترین قیمت های بازار است. شما می توانید بعد از تحقیق کامل، برای خریداری این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

محصولات مشابه:

یونیت صندلی فیروز ۳۰ | زیگر S30
یونیت صندلی فیروز دنتال | زیگر U100