دوربین داخل دهانی با مانیتور FTZ

شناسه محصول: D1009

قابلیت اتصال به Wifi , Multimedia , Pc

وزن : 5/6

دارای بازو مانیتور

ناموجود

17 People watching this product now!

معرفی محصول

دوربین داخل دهانی چیست؟

دوربین داخل دهانی با مانیتور FTZ در اصل دوربین‌های دیجیتال کوچکی هستند که دندانپزشکان را قادر می‌سازد تا از نواحی صعب العبور در دهان عکس بگیرند. آنها می توانند به راحتی داخل دهان رفته و تصاویر دیجیتالی را در داخل آن ثبت کنند. همچنین ابزار قدرتمندی برای کشف موثر مشکلات دندانی هستند که حتی در دردسرسازترین نواحی دهان پنهان شده اند.

دوربین داخل دهانی مانند یک خودکار به نظر می رسد که وقتی در داخل دهان حرکت می کند، به پزشک اجازه می دهد تا تصاویر دقیق و بزرگ شده ای از سطوح دندان ها، شرایط لثه و سایر جزئیات جزئی در مورد بافت ها، حفره ها و غیره را ببیند که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست. علاوه بر آن هیچ گونه درد و ناراحتی برای بیمار ایجاد نمی کند و عوارضی ندارد. دوربین داخل دهانی با مانیتور فیلم و تصاویر واضحی از پرکردگی‌های خورده یا تیره‌شده، شکستگی‌ها، خونریزی لثه، پلاک‌ها و چندین مشکل مهم دیگر دندان‌ها را در لحظه ضبط می‌کند، در حالی که بیمار به راحتی روی صندلی دندانپزشکی می‌نشیند.

دوربین های داخل دهانی چگونه کار می کنند؟

این وسیله فقط کمی بلندتر از اندازه یک قلم است که یک لنز کوچک روی نوک آن تعبیه شده است. سیستم دوربین داخل دهانی با مانیتور به این صورت است که دوربین به مانیتور متصل است و هنگامی که در داخل دهان حرکت می کند، تصاویری را می گیرد که می تواند به کامپیوتر منتقل شود و هم بیمار و هم دندانپزشک آن را ببینند.

برتری دوربین های داخل دهانی نسبت به دوربین های خارج دهانی

دوربین‌های دیجیتال خارج دهانی حتی قبل از اختراع دوربین‌های داخل دهانی وجود داشتند و پس از آن نیز مورد استفاده قرار گرفتند. بنابراین، چه چیزی دوربین های داخل دهانی را بهتر از آنها می کند؟ علاوه بر این که می تواند به داخل دهان برود، مزیت اصلی دوربین داخل دهانی با مانیتور کیفیت تصویر گرفته شده است. همچنین، سریعتر از دوربین های دیجیتال خارج دهانی است، و تصاویر آن تقریباً بلافاصله روی صفحه نمایش بزرگ رایانه قابل مشاهده است. با دوربین داخل دهانی همه چیز به صورت خودکار انجام می شود و در نتیجه در زمان و انرژی بیمار و دندانپزشک صرفه جویی می شود.

مزایای استفاده از دوربین داخل دهانی با مانیتور

در 25 سال گذشته نیز دوربین های داخل دهانی وجود داشته‌اند، اما با پیشرفت‌های تکنولوژیکی و افزودن ویژگی‌های شگفت‌انگیز، اکنون به بخشی جدایی‌ناپذیر از دندانپزشکی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. بهترین بخش استفاده از دوربین داخل دهانی با مانیتور این است که به بیمار اجازه می دهد در فرآیند تشخیص شرکت کند. بنابراین به او درک بهتری از مشکل و همچنین درمان پیشنهادی می دهد.

بدنه دوربین داخل دهانی ارگونومیک و بسیار سبک وزن است . به عنوان یک دوربین دیجیتال، تمام ویژگی های ضبط و حذف فوری تصاویر را ارائه می دهد. تصاویر دوربین داخل دهانی با مانیتور برای استفاده در مشاوره بین دندانپزشکان برای درک بهتر یک مورد نیز عالی هستند.

چند مزیت حیاتی دوربین داخل دهانی با مانیتور

  1. تشخیص زودهنگام مشکلات دهان و دندان

یکی از بزرگترین دلایل اضطراب در بیماران دندانپزشکی ترس از درد است. روش های دندانپزشکی عمدتاً دردناک هستند و در چند جلسه انجام می شوند، به خصوص اگر مشکل در مرحله پیشرفته باشد.

اگر پوسیدگی دندان یا یک بیماری دندانی زود تشخیص داده شود، درمان های توصیه شده کمتر تهاجمی، گران و زمان بر هستند. دوربین داخل دهانی در تشخیص مشکلات بهداشتی دندان در مراحل اولیه، زمانی که با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیستند، کاملاً کار می کند. در دندانپزشکی، هر بیماری یا پوسیدگی دندان زمانی که به ریشه دندان برسد جدی تر می شود. قبل از اینکه مشکل به سطح پیشرفته برسد، نه تنها درمان آن آسان تر است، بلکه این روش اغلب کمتر دردناک است.

  1. بهبود رابطه بیمار و پزشک

این دستگاه به عنوان یک ابزار آموزشی برای بیمار عمل می کند؛ در واقع، دوربین داخل دهانی خیلی بیشتر از یک دستگاه تشخیصی ساده است و به عنوان یک ابزار آموزشی برای بیمار عمل می کند. در گذشته، دندانپزشکان با تشریح وسعت و جدی بودن مشکل دندانی و دلیل درمان به بیماران دست و پنجه نرم می کردند. بیماران نیز چاره ای جز اعتماد به دندانپزشک و ادامه درمان نداشتند. زمانی که درک و پذیرش واضحی از مشکل وجود نداشته باشد، رابطه بیمار و پزشک همیشه در لبه مرز است. با دوربین داخل دهانی، پزشکان اکنون می توانند تصاویر زنده و بزرگ شده از نواحی دندانی را به بیمار نشان دهند. این به بیمار کمک می کند تا مشکل و دلیل درمان توصیه شده را به وضوح درک کند. به کاهش اضطراب کمک می کند و یک رابطه قابل اعتماد بین بیمار و دندانپزشک برقرار می کند.

  1. دقت درمان توصیه شده را بهبود می بخشد

دوربین داخل دهانی با مانیتور به دندانپزشکان کمک می کند تا مشکلات دندانی را به طور دقیق تشخیص داده و درمان را توصیه کنند. این دوربین به ردیابی مشکلات سخت در دهان کمک می کند. تشخیص اولیه که اساساً بر اساس یک میکروسکوپ معمولی بود، اکنون می تواند با اطمینان کامل انجام شود. همچنین، در حین تشخیص مشکل، هم دندانپزشک و هم بیمار می توانند در مورد مشکل صحبت کرده و درک بهتری از درمان آن ایجاد کنند.

  1. برای مستندات پرونده آینده

این تکنولوژی کمک زیادی به ثبت پرونده بیمار برای مراجعات بعدی می کند. در مواردی که مشکل پوسیدگی دندان مشخص شود، می توان تصویر از مرحله اولیه را گرفته، چاپ و در دفترچه پرونده بیمار ثبت کرد. از این تصاویر می توان در آینده برای مقایسه نتیجه درمان و موارد دیگر استفاده کرد. برخلاف زمان های قبلی که دندانپزشکان توضیح مشکل را در پرونده می نوشتند، اکنون به تصاویر و فیلم ها برای مرجع دسترسی دارند. آنها می توانند به طور دقیق پیشرفت و تغییرات را در درمان پیگیری کنند.

  1. اعتبار پزشک را افزایش می دهد

ما در زمانی زندگی می کنیم که مصرف کنندگان می خواهند به جزئیات کامل دسترسی داشته باشند. آنها می خواهند قبل از خرج کردن پول متقاعد شوند. در چنین سناریویی، دوربین داخل دهانی تعامل دندانپزشک و بیمار را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با استفاده از دوربین داخل دهانی، دندانپزشکان می‌توانند مشکلات را در لحظه به بیماران نشان داده و مسیر درمان را توضیح دهند. دوربین داخل دهانی اعتماد پزشک و بیمار را بهبود می بخشد و یک بیمار راضی همیشه برای اعتبار یک پزشک مفید است.

دوربین داخل دهانی با مانیتور FTZ

شرکت فیروزدنتال عرضه کننده ی دوربین داخل دهانی با مانیتور FTZ است که دارای مشخصات زیر است:

. دارای مانیتور با قابلیت wifi  ، مولتی مدیا و اتصال به PC

. وزن ۵/۶ گیلوگرم

. سایز مانیتور 437*107*440mm

. به همراه بازو مانیتور

 

جهت خرید دوربین داخل دهانی با مانیتور FTZ با ما در ارتباط باشید.

شرکت فیروزدنتال عرضه کننده ی دوربین داخل دهانی با مانیتور FTZ

 

محصولات مشابه با دوربین داخل دهانی با مانیتور FTZ :

کیت استخراج دندانپزشکی Extraction kit

ست سه تکه یونیت

دوربین داخل دهانی پرتابل